Kategóriák
Visszáru űrlap, reklamációhoz, töltsd le itt >>

 

AZ ÁRUK VISSZAKÜLDÉSÉNEK LÉPÉSEI

 

1. Készítse elő a dokumentumokat:

  • Töltse ki a visszaküldési űrlapot. Ha problémája van a nyomtatással, írhat a termékkel együtt kapott áruátvételi elismervényre.
  • Email: [email protected] (Az e-mailbe szükséges megadnia: Rendelési szám; név és vezetéknév; elérhetőség, telefonszám, email cím; a termék neve; az összeg, az oka visszaküldésnek, IBAN szám.)
  • Telefon: +36 96 884021
  • Adja meg a bankszámlájához tartotó IBAN számot és a számla tulajdonos nevét.
     

2. Ellenőrizze az áru állapotát:

  • Az árunak ÉP kereskedelmi állapotba hozhatónak kell lennie.
  • Nem használt, viselt, tiszta, illatmentes és eredeti címkével ellátott.
  • Hajtsa össze gondosan, csomagolja és rögzítse, hogy megóvja a szállítás közbeni sérülésektől.

 

3Óvatosan csomagolja be az árut:

A szállítás közbeni sérülések elkerülése érdekében használjon megfelelő csomagolást.

 

4. Küldje el a csomagot:

  • Az Ön által választott futárcéggel, vagy a Magyar postával. 
  • Ne kérje a szállítást utánvétellel.
  • A küldeményt a következő címre küldje:

Ivet Shop InOut Trade
Fürgefútár Kft
2233 Ecser Belterület 1403/1 hrsz. (47.425807, 19.318760)
 .

 

5. Feldolgozása a visszaárúnak:

  • A visszaküldött rendelések feldolgozása a készhezvételtől számított legfeljebb 2 munkanapot vesz igénybe. A pénteken érkezett visszaárú feldolgozása a hét első munkanapján történik.
  • A készhezvétel az IVET raktárába való beérkezésnek számit!
  • A feldolgozás után autómatikus e-mailt fog kapni.

 

RENDELÉS VISSZAKÜLDÉSE

 

1. A termékeket visszaküldheti az átvételi naptól számított 14 napos időszakban. A (PTK) 54. törvénye szerint a Fogyasztóvédelem szabályait figyelembe véve.

2. Ön a vevő felelős ha csökkenti az árú értéket, felpróbálás okozta károkkal, az árunak ismételten kereskedelmbe hozhatónak kell lennie!

3. A visszaküldött árut ugyanabban az állapotban szükséges visszaküldenie, mint ahogy kapta!

 

PANASZ

 

1. Látható gyártási hibák vagy nem a rendelt termék kiküldése.

2. Szállítás közben megsérült csomagokat csakis a fútár cégnél lehet reklamálni.

3.Panasz esetén a futárcég díja az eladó költségére történik. A PTK 122. sz. Szerint.

4. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot előzetesen, és küldje el a képeket. 

 

  • Több információ!
    Amint beérkezik az áru az IVET raktárába, egy autómatikus e-mailt kap róla és a vételi ár 14 napon belüli visszautalásra kerül. A PTK. 54. sz, Amennyiben helyes IBAN számot adott meg! IVET.HU webáruház termékcserét nem végez. Az áru beérkezésekor a vételi árat visszatérítjük az ügyfélnek.

     
  • Kivételek
    1.Nem lehet visszaküldeni, harisnyát, fehérneműt, fürdőruhát, hálóinget, ékszereket, cipő protektort, és kozmetikumokat.
    2. A nem megfelelő csomagolás miatt sérült küldeményeket, a vevő költségére visszaküldjük. 

 

 

 

Vissza a tetejére